Opinie o Nas
  • Język: Polski Polski
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Kraj dostawy:

FAQ

Czy produkt może być zapakowany w nowe opakowanie, czy musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu?

Odp. Oczywiście najlepiej jeśli zwracany produkt jest w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to warunek konieczny. Można wysłać zwrot w opakowaniu zastępczym, jednak sprzedawca ma prawo do potrącenia kosztów zwrotu niepełnowartościowego produktu.

 

 

Jak zapakować zwracany produkt jeśli oryginalne opakowanie zostało uszkodzone lub wyrzucone?

Odp. Produkt należy zapakować w taki sposób, aby dotarł w miejsce docelowe w sposób nieuszkodzony. Najlepiej w sposób zbliżony do oryginalnego.

 

 

Co zrobić w przypadku delikatnych przedmiotów – jak odpowiednio zabezpieczyć towar w sposób przypominający oryginalne opakowanie?

Odp. Delikatne przedmioty trzeba zabezpieczyć dokładnie i starannie. Umieścić towar w mocnym pudełku. Użyć wypełniaczy np. papier pakowy, folia bąbelkowa itp. Nakleić etykietę na paczce np „uwaga szkło”.

 

 

Czy sposób zapakowania towaru przez klienta będzie mieć wpływ na to, czy zwrot pieniędzy zostanie przyznany czy nie?

Odp. Sposób zapakowania ma o tyle duże znaczenie, biorąc pod uwagę fakt, że do momentu otrzymania zwrotu za towar odpowiada kupujący. Jeśli paczka dotrze uszkodzona lub towar zostanie uszkodzony z winy np. niestarannego lub nieodpowiedniego zabezpieczenia przesyłki sprzedawca może odmówić zwrotu środków.

 

 

Jak zapakować zwracany towar, aby nie uległ on uszkodzeniom podczas wysyłki?

Odp. Najlepiej spakować w podobny sposób w jaki otrzymaliśmy dany produkt. Należy użyć sztywnego, kartonowego pudełka, odpowiedniej ilości wypełniacza (papier pakowy, folia bąbelkowa, a jeśli nie dysponujemy to np. stare gazety). Mniejsze produkty można umieścić dodatkowo w foliopaku lub owinąć folią stretch. Dobrze przykleić etykietę lub napis „ostrożnie szkło” lub „nie rzucać”.

 

 

Gdzie można znaleźć dodatkową pomoc?

Odp. Do dyspozycji klientów oddany jest nr telefonu 570 451 800 oraz adres mailowy: zamowienia@asjcommerce.pl czynne od poniedziałku do piątku od 7 do 15. W ten sposób w razie jakichkolwiek wątpliwości czy pytań staramy się pomagać naszym klientom.

 

 

Co zrobić jeśli zamówienie nie dotarło?

Odp. W takiej sytuacji należy skontaktować się ze sprzedawcą pod nr telefonu 570 451 800 lub adresem email zamowienia@asjcommerce.pl

 

 

Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

Odp. Jeśli paczka jest wyraźnie uszkodzona, zgnieciona, rozerwana, przemoczona itp. nie należy jej przyjmować. Zależnie od firmy kurierskiej są różne procedury, o których powinien poinformować kurier. W niektórych wypadkach należy wypełnić protokół szkody. W przypadku uszkodzonej paczki w paczkomacie należy wybrać odpowiednią opcję na ekranie i postępować zgodnie ze wskazówkami.

 

 

Jak wygląda procedura zwrotu?

Odp. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Koszt wysyłki zwracanego produktu ponosi kupujący. W ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu sprzedawca zwraca kupującemu pieniądze za towar oraz koszty dostawy tym samym kanałem, którym tę wpłatę otrzymał.

 

 

Jak wygląda procedura reklamacji?

Odp. Reklamację należy składać na stronie www.asjcommerce.pl/reklamacja.html lub za pomocą poczty elektronicznej na adres zamowienia@asjcommerce.pl. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego towaru na adres sprzedawcy. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu jej otrzymania.

 

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Odp. Ponad 95% zamówień złożonych od wtorku do piątku do godziny 12:00 jest wysyłanych tego samego dnia. Oznacza to w praktyce, że następnego dnia powinny znaleźć się u klienta.

 

 

Jaki jest koszt wysyłki?

Odp. Koszt wysyłki zależy od formy dostawy oraz formy płatności. Wszystkie zakupy powyżej 190 zł wysyłane są gratis. Szczegółowy cennik dostaw znajdziemy tutaj: www.asjcommerce.pl/dostawa,p5/html

 

 

Co zrobić w przypadku otrzymania nie tego wzoru/koloru, który został wybrany?

Odp. Jeśli dojdzie do pomyłki z naszej winy i klient otrzyma błędny wzór lub kolor produktu należy nam to zgłosić pod nr tel. 570 451 800 lub na adres: zamowienia@asjcommerce.pl. Wyślemy na swój koszt kuriera, który dostarczy właściwy produkt i jednocześnie odbierze błędnie wysłany. Prosimy jedynie o zapakowanie niewłaściwego produktu w sposób w jaki dotarło do kupującego.

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.